És possible trobar feina

Rafa Peces

Una estratègia en 21 passos per a executius i directius.

Destacat

També disponible en castellà.

Descarrega

Rafa Peces comparteix més consells i experiències personals en el seug blog.

Una estratègia en 21 passos per a executius i directius.

Per què m'han acomiadat? Què hauria de fer abans de deixar l'empresa? Com ho comunico a la família? I ara, per on començo?

El moment és tan difícil que mantenir la feina ja no depèn només de la pròpia vàlua; ni tan sols els executius i directius estan exempts d’aquest risc. I aconseguir recol•locar-se en aquest context implica enfrontar-se a més competidors que mai. És essencial diferenciar-se i destacar, o fins i tot reinventar-se.

Rafa Peces t’ofereix el consell d’algú que ha passat pel mateix que tu i n’ha reeixit. I també ha sabut ajudar molts altres a fer-ho amb èxit. En aquest llibre proposa un pla d’acció senzill i eficaç basat en situacions reals i un profund coneixement del mercat laboral espanyol. Si volem convèncer caldrà començar per un mateix, i per a això serà necessari assolir l’equilibri entre l’autocrítica i l’autoestima. Prendre el control de la situació i projectar optimisme.

Basat en experiències personals del mercat laboral espanyol.

Pròleg de Luis Conde.

També disponible en castellà.

Altres publicacions

  • La llei del mirall

    Yoshinori Noguchi

    La història més emotiva per aprendre a resoldre els problemes de la vida buscant dintre d'un mateix.

  • La ley del espejo

    Yoshinori Noguchi

    La historia más emotiva para aprender a resolver los problemas de la vida buscando dentro de uno mismo.

  • Es posible encontrar trabajo

    Rafa Peces

    Una estrategia en 21 pasos para ejecutivos y directivos.

facebook twitter youtube

AGENDA

agenda_comanegra1

BLOG DESTACADO

arnau_puig

EN PREPARACIÓN

vuelta al mundo de los exploradores olvidados

COMPROMISO

obra_social_y_patrocinios